Przyroda

Andrzej Kruszewicz opowiada o ptakach

Interesująca, ciekawa, ilustrowana pięknymi zdjęciami książka doktora Andrzeja Kruszewicza. Tym razem przygotowana z myślą o najmłodszych.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o popularnych gatunkach ptaków zajrzyj do książki "Andrzej Kruszewicz opowiada o ptakach"!

Gdy na Ziemi żyły dinozaury

Gdy na Ziemi żyły dinozaury, świat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś. Nie tylko nie było jeszcze na nim ludzi, ale nie było też traw i żyły przedziwne zwierzęta. Bieguny na północy i południu naszego globu nie skuwały lodowce, ponieważ temperatura nigdy nie spadała poniżej zera. Jak wyglądał ten pradawny świat? Można się tego dowiedzieć na podstawie wykopalisk odkrywanych także na terenach obecnej Polski.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

egz.

Owadziarium, czyli geniusz owadów

W książce tej autor odkrywa mnóstwo tajemnic z życia najliczniejszej na Ziemi grupy zwierząt, czyli owadów. Ta fascynująca gromada zamieszkuje naszą planetę od bardzo dawna. Owady podczas swojego długiego rozwoju przystosowały się do rozmaitych siedlisk. Wszystko to sprawiło, że zwierzęta te są niezwykle różnorodne i mają niekiedy zaskakujące zwyczaje. „Owadziarium” to 45 frapujących pytań i tyleż ciekawych odpowiedzi.

45,00 zł

Przyroda ojczysta. Encyklopedia dla całej rodziny

Książka „Przyroda ojczysta” przedstawia rośliny, grzyby i zwierzęta spotykane w Polsce w kolejnych porach roku i różnych środowiskach: parku i ogrodzie, lesie, na polu i łące, w górach oraz w wodzie.

50,00 zł

Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać newsletter drogą elektroniczną, wpisz swój adres e-mail i zatwierdź. Usługa świadczona zgodnie z Regulaminem newslettera. W dowolnej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji.
Zatwierdzając zgadzasz się z regulaminem newslettera Regulamin